Best of Sigrid i kategori "funny faces"

Hej hopp!
Tror att alla känner att en liten en som Sigrid alltid får en att dra på smilbanden oavsett vad de gör, bara för att de är söta men sen finns det dom där unika fotoögonblicken som "bara blir" och när man sen ser bilden så kan man nästan garva ihjäl sig!

Nu är jag dock en MYCKET god och snäll mor så jag har faktiskt redan raderat de allra värsta, sen finns det bilder som hamnar i "gråzonen" mellan söta och komiska/konstiga:

Bild nr 1 är mest bara söt tycker jag, men minen tycker jag är oslagbar, hon ser verkligen ut som ett frågetecken;):


Bild nr 2, ja kolla in kinderna haha, tycker hon är så olik sig och sen är minen lysande :):


Bild nr 3, den numera "berömda" tutte-mössan gjorde att bilden kvala in i denna kategori! Om jag nu minns rätt var det premiär i hoppgungan ...


Bild nr 4, en sån där ögonblicks ;) bild som "bara blir", grymt god handen verkar vara dessutom!



Det var allt för den här gången! pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0