Första mötet med tomten...

Hej alla vänner och alla som jag kanske inte känner, välkomna till Sigrids blogg!
 
Den här bloggen kommer i första hand att handla om min dotter Sigrid och hennes äventyr, men hav tålamod Ooo ni nyfikna;) för om ni gillar tjoller, mellansnack, trams och annat innehållsfattigt....jag lovar det kommer nog det med!!

Men men jag tänkte starta med buller och bång med bilder från Sigrids julfirande igår och hennes första möte med Tomten!


 
"Ööhm, röd,vit...pinne, pratar??? får jag inga mer ledtrådar??"


"Ooo snööööreeen!!! vadå inuti?? jag har det jag behöver!"




"Här får jag hjälp av Far-mor och modella min nya julklänning, jag är ju så snygg i den eller hur?!"

Kommentarer
Postat av: moster emelie

puss puss puss på sigges goa kind!

2009-12-26 @ 10:44:56
Postat av: Ann-Kristin Tännfäldt

Tusen tack för att ni delar med er av bilderna och filmerna. De är underbara. Kram

2010-01-10 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0