Gamlern´

Goddagens! året, 2009, börjar gå mot sitt slut och man tänker tillbaka på alla fantastiska stunder man fått vara med om under året!

Blandannat åkte jag och Fredrik och Sigrid på en "turné" för att hälsa på gamlern´, d.v.s. mormor, morfar, farmor och farfar. Det kändes mysigt men vemodigt med dessa möten för vi vet inte hur länge vi får äran att ha dom kvar i våra liv.

Fredrik och jag visade upp ett litet knyte som inte var så många veckor gammal för de äldsta i släkten, vi visste att farfar var väldigt sjuk och troligtvis inte skulle leva länge till. Dessa männiksor har betytt så mkt för mig och kommer göra det alltid så det kändes fantastiskt att få visa upp vår skatt för de som varit med att forma mig som människa.

Tack till er alla! och vila i frid farfar, kram!
Nedan ser ni några foton från vår turne´men morfars kort var lite för "naket";) för att visa upp(han hade nyopererat sig). så därför valde jag ett kort från hans 80-års dags firande ist. Håll till godo!

Morfar Arne
Mormor Gunda
Farmor Ingegerd
Farfar Tage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0