Gårdagens och Dagens outfit...så det så...

Halloj, hoppas er dag har börjat lika bra som min! jag sitter och tittar på vår nya 42" tv medan min dotter racar runt i sin gå-stol. Det är dock bara en mini-break jag har till godo för att posta Sigrids outfit från gårdagen och samtidigt passa på att visa vad hon har på sig idag!

 Gårdagens oufit(julklapp fr farmor)


Dagens outfit (julklapp av moster Emelie och bonus morbror Kristoffer)

 (Haklapp också fr Emelie och Kristoffer)
"Hmm misstänker att jag alla skrattar åt mig nu?!!"

Det var det för idag nu är prinsessan hungrig! kram på er!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Godingen! :)

Längtar efter att hälsa på igen!

2009-12-27 @ 11:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0