Bättre sent än aldrig heter det ju...

inte riktigt igår som jag uppdatera bloggen, men har haft lillan hemma igen p.g.a. öroninflammation den här gången...hoppas verkligen att öronen inte ska bråka mera på ett bra tag nu (ja, helst aldrig såklart) men önskar jag mig nåt i julklapp så är det att Sigrid ska få leka och stoja obekymrat i badet till sommarn´!!

Nåjo, nog om det och raskt vidare, vi var och grattade kusin Ruben den 5.e december på hanses 2 års dag minsann! Han kommer bli en stilig ung man! och poppis bland tjejerna kan jag tänka mig då han var väldigt mån om Sigrid och var givmild med både kramar och pussar hihi gullungar!! 

Här kommer en bild på kusinerna, en unik bild då de faktiskt satt still i säkert 10 sekunder hehe...

 

Kramen på er!

Kommentarer
Postat av: morfar

söta ungar

2010-12-14 @ 10:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0