Ibland...

ja ibland känner man sig bara trött och slut och har dåligt samvete över att man inte kan/orkar men vill såklart ge sin prinsessa det bästa man har att ge.

Ibland vill man bara "logga ut" och sova/vila/tänka på allt och inget...
som idag, bara trött nästan migrän och jag som mamma vill bara göra så gott jag kan för min lilla älskling och min underbara sambo.

Jag har inget storhetsvansinne och tror att jag "kan allt" eller orkar allt alla dar men vad ska jag göra av mitt dåliga samvete, varför kan jag inte bara vila i att jag gör så gott jag kan efter ork och förmåga?

                                    

                                                                   Ja, och ibland biter man ihop;)

Kommentarer
Postat av: elin

Man har RÄTT att känna så och ingenting du gör eller inte gör kan förändra att du är världens bästa mamma för Sigrid! Alla känner vi så någon gång och det är inte fel, snarare ett sätt att visa att vi är mänskliga. Livet är en berg- och dalbana och du duger precis som du är i alla lägen. Glöm inte det! Störstkramar!!

2010-02-10 @ 22:54:59
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0