Årskrönika...något försenad

Visst känns det ibland som man knappt vågar blinka för då missar man något viktigt/spännande och plötsligt är det ett halvår senare än innan man blinka!!?

2009 inleddes som det avslutades, jag var gravid och mådde väldigt väldigt illa, men vid min sida hade/har jag min Fredrik som servade mig i världsklass med dryck och annat livsuppehållande men även med vackra komplimanger och lyssnande öron*pöss på dig*

                                                                                                                               

             Juli 2009


                                   Min syster Gry & jag/Åmsele
                   

                                                       Min älskling bakade min födelsedagstårta
                                                                                                                
                                                                                         


  Vi flyttade från Oxselösund till Åmsele, d.v.s. från en metropol till en annan;), vi ville hem!
           
Fredrik fick inget jobb i närheten av Åmsele så vi tog återigen ett modigt beslut och flyttade en bit till och nu har vi  tillsist landat i Skelleftehamn där vi trivs jättebra!



                                                           


Ser ni så vacker min syster är! och stilig man hon fått tag i;). Dessa unga tu vigde sig i Skagshamnskapell den 4.e juli och min syster var sååå vacker, som en ängel och hon hade hittat den som var finast för henne på alla sätt...

Från ung till gammal( oj, jag menar äldre;) ) : Morfar fyllde 80 år och det firades med pompa och stått, det kom gratulanter från alla världens hörn...



Men det viktigaste som hände för mig i år var såklart då min prinsessa Sigrid föddes den 5.e september kl 16:07 på Skellefteå Lassarett!
  

                                                                                                     

Inget år tar slut i september, det vet man men bloggen visar ett utdrag ur tiden efter lillan föddes och sen hoppas jag få bilder av en kompis från nyårs ...så nyårsafton får en helt egen sida=)...Kram på er alla och god fortsättning på det nya året!


Kommentarer
Postat av: elin

Vilka underbara bilder och vilken bra sammanfattning! Det har verkligen hänt en hel del för er detta år och jag är så tacksam att fått dela det med er på sidan av. Ni har fått vara med om den största gåvan i världen.. Att få bli föräldrar - till världens finaste Sigrid!!

2010-01-04 @ 16:06:15
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0