Bvc besök

Idag var det dax igen för att besöka bvc och väga och mäta, lillan har varit snuvig länge och aningen rosslig i halsen så det kändes skönt att få kolla upp henne lite extra trots att det inte var så länge sen vi var där.

Gissa om jag höll på att falla raklång ner på golvet då jag såg vad vågen stannade på!!
Jag blir nästan orolig för att hon ska bli för tung och att krypandet och såsmåningom gående ska bli försenat men det mystiska är att hon faktiskt äter aningen mindre nu motför för ett par veckor sedan... försöker hålla mellan 3-4 timmar mellan målen på dagarna.

Lillan är dock också väldigt lång för sin ringa ålder (67cm!!) och väger nu 8360g!! jösses säger jag bara :D men hon är pigg och frisk och grejjar på hela dagarna nu och sköterskan sa att hon är ju lång så det är som det ska vara!

Bjussar på en bild på min vackra prinsessa, alldeles färskt tagen idag efter hemkomsten fr bvc:) 


                                    

                                         Lev och må!! /kraaam!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hon är helt perfekt! :)



2010-01-19 @ 18:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0