Prinsessan på fällen

Nu har amatörfotograf-mamman varit framme igen!
Sett många som har såå fina kort på sina gullungar liggandes på en fäll, antingen tagna i hemmets lugna vrå eller lyxat till det med en utbildad fotograf, så jag ville ju såklart härmas och ha en egen bild på min prinsessa.

                                

Ni som kan fota, titta inte så noga haha...lekte med ett fotoredigerarprogram men vette tusan vad jag gjorde men om man inte tittar så noga så tycker jag bilden blev ganska fin:D /kraaaaamen!


Kommentarer
Postat av: E

Det blev den också! :D

2010-01-18 @ 15:27:39
Postat av: elin

Superfin ju!

2010-01-18 @ 22:02:15
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0