Lycksele 7-11 juli

Vad gjorde vi då?! ja, vad gjorde vi inte höll jag på att säga :)

Vi började med att gå på loppis på Ansia Camping,.
Sen var vi iväg på hemslöjdsmässa i Vormsele där vi såååklart passade på att gluffsa i oss go´fika :D och när vi lika hade ångan uppe så åkte vi vidare till en secondhand affär i Rusksele där mamma Frida inte kunde motstå en gammal men ack så vacker fotölj!



En av dagarna passade vi på att gå på djurparken (känns nästan som det hör till då man är i Lycksele) och jag vet inte om det var mamma Frida eller lillan som var gladast haha. Det hon tyckte va mest spännande var att få klappa en get, men till en början hade hon bara ögon för en BETYDLIGT äldre kille *asg*, hon "flörtade" hejvilt!
Men håll i er nu för här kommer en drös med bilder:

                

sist men inte minst vill jag citera Mr Sommar himself ;) Tomas Ledin:

 " Sommaren är kort de mesta regnar bort men nu är den här så ta för dig solen skiner idag
Hösten kommer snart  de går med vindens fart så lyssna på mig solen skiner
kanske bara idag!"
 
Kraaaaaaamen!


Kommentarer
Postat av: farmor

så fina bilder av en lycklig liten familj! kram!

2010-07-17 @ 05:24:28
Postat av: Emelie

NI. ÄR. GRYMMA.SÅ.ÄR.DET.BARA.Å.JAG.ÖNSKAR.JAG.KUNDE.CYKLA.TILL.ER.TYP.NU.

2010-07-21 @ 20:40:22
Postat av: wej

hello.

=)

been here... u can visit my <a href="ofeagles.blogspot.com">blog</a>, too! ;)



<a href="http://www.amazon.com/gp/product/B00365F6G4?ie=UTF8&tag=ofea-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325&creativeASIN=B00365F6G4">Apple iPad Tablet (64GB, Wifi)</a>



<a href="http://www.amazon.com/gp/product/B002JCSV5I?ie=UTF8&tag=ofea-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325&creativeASIN=B002JCSV5I">Nikon D3000 10.2MP Digital SLR Camera with 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S DX VR Nikkor Zoom Lens</a>

2010-08-09 @ 11:09:39
URL: http://www.ofeagles.blogspot.com
Postat av: Camilla

Måste bara säga att uppdateringen på denna blogg är under all kritik...;)

2010-09-14 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0