Mustasch- Europe och KISS!!

Den 12.e juni åkte vi ner mot Stockholm för att på lördagen skulle vi på KISS konsert!! och en helg i Stockholm kändes som en spännande utflykt bara det ...första ggn jag och pappa frek va barnfri så läääänge. Hur skulle mamma och pappahjärtat klara detta?? :)

Tyvärr var det en helg med massa dåligt väder och en del dålig planering som drog ner humöret för oss (Fredrik, Veronika, Krister och jag) men skam den som ger sig heter det ju. Vi tog dagen och stunden som den kom och hann med en del shopping, god mat, naturhistoriska museet och lite annat smått och gott!

Nu låter jag bilderna jag postar tala för sig själva :D men kul hade vi trots dåligt väder och skoskav hehe ;)


    

    
         ROCK ON!! dudes and dudettes ;)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0