Tror ingen missat.....

att jag och min go´Frek blev man och hustru den 19/6 :D och för er som bara hört ryktesvägen men inte hunnit se några bilder så bjussar jag på ett par st här ....

Vi vigdes av barn och ungdomspastorn fr Pingstkyrkan i Umeå, Maria Vinnervik och min syster Emelie bjöd på fantastisk skönsång ...(senare också en mycket god efterrätt :D) och en gammal go vän var kantor Mr Andreas Leek! Jag hade också anlitad en annan älsklingskompis Sofia som fotade oss (många av de bilderna finns ju som ni sett på facebook).
Sist men abselut inte minst så var min yngsta syster Gry brudnäbb/tärna (?), såååå fin i sin klänning!!

Min kära mor var en alltiallo, hjälpte till med allt fr mat, barnskötning, kyrkvakt höll jag på att säga men tappat rätta benämningen för att hon höll koll på vad/var och hur allt skulle va och gå till i kyrkan ... och Nina min fina Nina vän hjälpte mig att bli vacker som en dag!!

Festlokal blev cafévåningen i pingstkyrkan där Emelie, Sofia, Fredrik, Andreas och jag hjälptes åt att pynta dagen innan.

Summan av kardemumman så blev det en otroligt, fantastikt, underbar dag tillsammans med familj och goa vänner!! tack tusen tack alla!!


Låt mig presentera herr och fru Asplund!

 

puss! älskar dig Fredrik!!


KRAM PÅ ER!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul med uppdaterad blogg! :)

2010-06-27 @ 16:56:42
Postat av: mamma och mormor

Jättegrattis igen!

Så fina bilder. Du och Fredrik är sååå fina på bilden och så tjejerna då...trötta och vackra är dom. Kram.

2010-07-04 @ 17:37:40
Postat av: mamma

Jättegrattis igen till er båda! Ni är såååå fina på den bilden. Och tjejerna då... så vackra och så fina klänningar. Kram.

2010-07-04 @ 17:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0