Omgiven av änglar...

ja, idag var jag, lillan, farmor och farfar tur och retur från Skellefteå and back again....
det var nämligen dax för inskrivning inför operationen nästa vecka!!
fy va tiden har gått både fort och sakta!

Känner mig lite "mörkrädd" inför sövning och operation, nej jag är inte känslig eller tror att jag ska svimma....och även om jag skulle göra det "so what?" men prio är lillan och hon ska ha med sig nån som känner sig trygg med uppdraget att hålla henne då hon blir som gelé i händerna och rör sätts i halsen samt att prover tas efter sövningen.

Vi får se vem av oss (mamma eller pappa som är med) men oavsett vem kommer det gå såååå bra!

tack snälla underbara farmor och farfar för all hjälp idag!! ni är suveräna!! kramen på er!


 Två av mina änglar (nr 3 va och ranta på stan :)  d.v.s. farfar ;)... )

titta vilken underbar present hon fick av farmor :D!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0