Mest bara vardag...

Pappa Frek jobbar och sliter och mamma Frida försöker förkovra sig på olika plan på Medleforsfolkhögskola medan lillprinsessan Sigrid är på Dagis.
Sigrid och jag kämpar med en förkylning och det tar på krafterna kan man känna ibland...
är lite frustrerande att känna att man inte orkar med allt man skulle vilja och att måsta välja/prioritera det man nu orkar ta itu med.

Vardan´är ju fylld av saker och ting som är mer eller mindre "måsten" och även om man är trött och slut så kan man inte skjuta upp allt ...jag vill inte skjuta upp allt, gör ju det man kan och det får räcka så :)
Idag har jag t.ex. modifierat mina ny-gamla täckbyxor så att maggen ska få plats, startat en tvätt och letat saker (för mitt skolarbete), tyvärr inte hittat dock :/ men men det ordnar sig! :)

Skönt att det snart är helg och man bara kan "softa" och samla nya krafter ........



"simma lugnt" ;) kraaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0