...mjukstart

Hej igen, om nu någon fortfarande tittar förbi här vill säga, mina fans ;)
hoppas ni har det bra och njuter av eventuella höstlov eller tar vara på dagen så gott det går!

Själv sitter jag i sängen med min laptop och tvn är på i bakgrunden, är nåt program som heter "vanity insanity" och vad det handlar om kan ni kanske ana själva :/ Finns program om och för allt i dag tydligen...
Men men jag sitter där jag sitter p.g.a. min dumma fot som är en aning bråkig ibland (hakar fast och så kan jag inte gå på ett par dar - ett par veckor).


Ja,  umm vad har jag pysslat med annars då, tja jag blev Fru Asplund i somras :D och om allt går som det ska blir jag tvåbarnsmor i mitten på mars!! ( det var den korta versionen för att inte tråka ut er alldeles)...
Sigrid är på dagis och trivs som fisken i vattnet! *peppar peppar* hoppas verkligen att det ska hålla i sig! Hon är sååå go´, min prinsessa! poppis bland fröknarna hahaha, en dag kom hon hem och luktade 2-3 olika parfymer *skratt*, anar en del kramar från fröknarna.

mjaaahapp, nej men jag tror jag ger mig nu ...postar ett gammalt kort för det har fotats mest med mobilen påsistens och måste pilla lite med den så jag får över korten till datorn :)

                                    

Hoppas uppdatera innan nyår iaf *asg* ;) puss på er!

Kommentarer
Postat av: farmor

äntligen men för mig var inget nytt. kram på dig!

2010-11-03 @ 19:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0